søndag 15. september 2013

Bokbloggtreff 2013

Dette hadde jeg med meg hjem
I år som i fjor har jeg vært på Bokbloggtreff. Mindre nervøs, mer utsovet og med bedre tid.
Synes dette er et kjempeflott arrangement som jeg gleder meg til å delta på i 2014 også.
Tusen takk til dere som arrangerte, kjempebra jobba!

Var veldig hyggelig å få hilse på dere alle. Anne og Marianne, dere er akkurat som jeg så for meg :-) Skulle ønske jeg snakket med flere, men det er veldig begrenset hvor langt min sosiale kompetanse strekker seg.Men siden i fjor vil jeg påstå den er dobbelt så god. (Linn, det var dumt du hadde så liten tid.)

Det var veldig interessant å høre på dere Elin og Line. Mye nyttig å ta med seg. Vel verdt å tenke over. Har også ordnet met sånn bloggurat (old news for de fleste av dere, men veldig nytt for meg) Gleder meg til å lese alt jeg fikk med meg hjem. Og en ekstra takk til Anne og Elida (for krig og Hamsun).

Som sagt må jeg si at dette er et flott arrangement. Quiz var gøy (og ekstra kult siden laget jeg var på vant!) , det er alltid gøy med bokgaver og utvalget var veldig spennende. Maten var yummy og i det hele....veldig bra. For en person som meg ble det kanskje i meste laget med mingling så jeg sneik meg bare vekk etter hvert. Det må vel være lov?

Ser frem til nytt treff i 2014, kult med bokbloggpris!

24 kommentarer:

  1. Så flott at du koste deg! Veldig hyggelig å se deg igjen og gleder meg til neste treff i 2014! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! Gi gass :) Kanskje er vi bare ennå fler som kommer i 2014.

      Slett
  2. Veldig kjekt å endelig få treffe deg også Karete! Det flotte med bokbloggerne er at vi er så forskjellige, men har den store felles interessen som ligger i litteraturen. Syns også at det var et fantastisk flott treff og gleder meg til neste år allerede :) Vi sees forhåpentligvis før - på UiS :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Om ikke på UIS så sikkert på Kapittel?
      Jeg tillater meg å sende deg noen "invites" etter hvert(?)

      Om du er interessert altså :)

      Slett
  3. Det er veldig lov! Bra du hadde det fint. God bok!

    SvarSlett
    Svar
    1. Man kan ikke unngå å ha det fint slik som dere hadde stelt i stand :)

      Slett
  4. Det høres helt herlig ut, håper jeg også får anledning til å være med en gang :)

    SvarSlett
  5. Det var veldig fint å hilse på deg, Karete, og det er flott å høre at du hadde det bra! Vi ses neste år :-)

    SvarSlett
  6. Gøy å lese, jeg håper jeg kan være med neste år :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er bare å klaske til å delta :) Veldig hyggelig!

      Slett
  7. Ahh, var du på vinnerlaget? Da bør du virkelig se opp for meg på neste års mingling, jeg kommer til å peile deg ut og ikke vike før førstepremiebøkene er vel i nettet. I 2014 er vi minglende verdensmestre og går hjem aller siste. Gleder meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, selvsagt var jeg på vinnerlaget ;-) Neste år er vi verdensmestere ja og forlater festen helt sist.

      Slett
  8. Det var veldig kjekt å treffa deg igjen, men tanken slår meg om kvifor det skal ta eit år og ein tur til Tigerstaden før me ses igjen;-) Det m bli gjort noko med!

    Ser deg kanskje til helga på Potetfestivalen:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Elida! Vi bor jo i samme kommune... vi trenger da jo ikke dra helt til Oslo for å møtes?
      Jeg har fri-helg, men ser for meg at jeg drar bortom på jobb når Agnes Ravatn kommer. Vi har dessuten et bord med bøker til 39,- eller 49,- (og det er en del gode titler) sånn hvis du ikke fikk nok i helga ;)

      Slett
  9. Det var kjempehyggelig å treffes! Det virker som om flere av oss bokbloggere var spente og nervøse for minglingen. Men det gikk jo veldig bra! Bt the way: Jeg har helt glemt å si at jeg liker den nye lay-outen på bloggen din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Til å ha hatt så seriøs sosialangst som det jeg har hatt så var jeg über-sosial og "minglete" i helga ;-)

      Gøy du liker den nye layouten. Jeg har egentlig aldri likt den gamle...(som estetisk utdannet var den jo heslig, men min utdannelse var desverre ca sånn før photoshops tid så jeg har aldri lært meg disse "datagreiene").
      Work in progress tror jeg vi kan si(?)

      Slett
  10. Kjempedumt at jeg hadde så lite tid - for jeg skulle gjerne ha snakket mer med deg! Neste år, det blir året ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. 2014 er året for oss Linn ;-) Gleder meg alt!

      Slett
  11. Satte veldig pris på å snakke mer med deg igjen :) Og på bokbloggertreff er det lov å gjøre akkurat som man selv vil! Du har mange fine timer med lesestoff foran deg, Bibliotekets utgaver er fine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gleder meg til å lese Biblioteket :) Ser det er flere bokbloggere som er representert så dette ser jeg virkelig frem til :)

      Håper vi ses til neste år :)

      Slett
  12. Herlig arrangement. Det var veldig hyggelig å hilse på deg igjen. Det ble ihvertfall et hei ;)

    SvarSlett
  13. Koselig å se deg igjen, både på bokbloggtreffet og på forlagsmøte!

    SvarSlett