onsdag 28. mars 2012

Kriminiminiminelt....

Ser jo at det blir litt mye om krimbøker her. Det finnes flere årsaker til det. En av dem er at det nærmer seg påske (tid for påskekrim), en annen at jeg har ansvar for innkjøp av krimbøker på jobb.
Det er ikke dermed sagt at jeg bare liker denne sjangeren, det gjør jeg nemlig ikke. Leser alt mulig. En bok er en bok! (Leste nettopp Lillelord triologien til Johan Borgen, helt magisk! Og hvorfor i all verden har jeg ikke lest den før?) Enten det er kiosklitteratur, Hamsun, Thomas Mann eller Jo Nesbø. Så på sikt vil jeg nok ikke skrive fullt så mye om krim som jeg gjør i øyeblikket. Etter påske skal jeg hvert fall ha pause fra lesinga av krimbøker.

Holder også på legge til bilder i de gamle postene mine. Er ikke helt fortrolig med bloggeformatet så jeg fikk litt hjelp fra "Stinky" uten at det nødvendigvis hjalp.

Skal bruke resten av dagen og kvelden på å lese ferdig Blod vil ha Blod en ny dansk krim av Benni Bødker (en dansk utgave av Kepler?), og forhåpentligvis gi meg i kast med Truet av John Katzenbach.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar