mandag 23. april 2012

Verdens bokdag - gaver i anledning dagen

I dag er det verdens bokdag. Sola skinner og alt tyder på at det vil bli en fin-fin dag. I dag på jobb får jeg besøk av flere leseglade barn. Det er tid for årets leselystaksjon og hundrevis av bøker skal deles ut.
          Jeg tenkte også å dele ut tre bøker, nemlig triologien til Suzanne Collins (Dødslekene, Opp i flammer, Fugl fønix). Sponset helt av meg selv bare fordi jeg vil at flere skal lese den. Så, dersom du har lyst på triologien (i pocket og på norsk) legger du igjen en kommentar om hvorfor du ønsker deg bøkene. Send meg også en e-post på bokkarete@gmail.com hvor du legger igjen adressen din. Vil i kveld trekke ut en heldig vinner, ca kl.22.00.

Ønsker alle en flott mandag og bokdag!

En liten forglemmelse, burde selvfølgelig ha lagt ut linker til de andre flotte bloggerne som feirer dagen med å dele ut bøker;


13 kommentarer:

  1. Veldig flott premie dette:-) Jeg blir ikke med for min sønn har disse, så jeg sniker meg inn der å låner disse;-) Men en heldig vinner blir nok glad for disse. Ønsker deg en fin bokdag:-))

    SvarSlett
  2. Er dette bøker voksne og kan lese? Eller er det typiske ungdomsbøker?

    SvarSlett
    Svar
    1. Sniker meg til å svare jeg. Det er så synd hvis merkelapper skal ødelegge for gode bøker, dette er ungdomsbøker men de passer like godt til voksne mener jeg. Her har begge husets voksne lest og likt bøkene.

      Slett
  3. Jeg kunne godt tenkt meg disse bøkene.
    har sett filem på kino og har lyst til å lese bøkene.

    SvarSlett
  4. Jeg har kjempelyst på disse bøkene for jeg har ikke lest en eneste bokomtale som ikke har skrytt disse bøkene opp i himmelen. De fleste har dem som favoritter.

    SvarSlett
  5. Fin giveaway:) Er med jeg:) Jeg har lest bøkene og synes de er helt fatastiske gode bøker:) Jeg ønsker meg disse fordi jeg lånte de jeg leste på biblioteket og disse kunne jeg tenkt og ha i bokhyllen og kanskje lese de en gang til:)

    Gratulerer med verdens bokdag!:) Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  6. For en flott premie! Eg er med, har hørt masse bra om bøkene og filmen og har lyst å lese dei. Håpe på vinnerlykke! :-)

    Ha ein fin mandag :-)

    SvarSlett
  7. Fantastsik premie. Jeg har hatt innmari lyst på disse lenge, så slenger meg på med håp i hjertet.
    Grattis med bokdagen :D

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Så fin premie! Jeg har hørt masse positivt om disse bøkene, så har definitivt planer om å lese de!
    Så da blir jeg gjerne med her og prøver lykken! :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  9. Melder meg gjerne på:) Jeg har lest bokserien nylig,men bare lånt de. Jeg elsker de rett og slett,og det er et fantastisk bokserie! Jeg ønsker meg de til min egen bokhylle så jeg kan spre bokglede. Kanskje prøve å få lillesøsteren min til å lese bøkene:) hehe. Jeg levde meg inn i bokserien, jeg følte med Katniss og jeg snufset og tørket vekk tårer med Katniss. Katniss er en ekte heltinne,men hun har en side som ikke helt kommer frem. At vi leserne kan bli overrasket av handlingene til henne.

    Ha en fin bokdag!

    SvarSlett
  10. Fantastisk premie! Jeg vil gjerne være med!

    SvarSlett
  11. Eg er med. Ein kjempeflott premiel Grunnen til at eg vil vinne dei er all den gode kritikken dei har fått og alt eg har høyrt om deil Eg føler ikkje eg heng så veldig med når det er snakk om dødslenkene og eg har derfor veldig lyst til å lese dei. Og sjølvsagt hadde det vore gøy å lese nye bøker som eg ikkje har lese før.

    Mai Lene

    SvarSlett
  12. Jeg burde lese disse, ja.... Ei venninne snakka om de da de kom ut, men på den tida leste jeg Harry Potter for andre gang, Twilight og what not. Så snakka mitt store idol om de, og nå som filmen surrer på lerretet, snakker jo alle om dem. Og da vil jeg ikke eeeegentlig lese dem - selv om jeg vet jeg må en dag!

    SvarSlett