onsdag 4. april 2012

Påskeklar

Etter en kjapp men god frokost (samt en mengde kaffe) er det klart for noen timer på jobb. I strålende solskinn er alle kunder glade og det er kjempegøy å selge påske-litteratur.

        Årets desiderte bestselger hos oss på jæren har vært novellesamlingen til Cappelen Damm. Årets påskekrim er en samling med 13 utvalgte noveller fra forfattere som; Lahlum, Lapidus, Fossum og Egeland. Har de siste årene kjøpt med en slik samling, så også i år. Har ikke fått lest den ennå, men skal rett hjem og ut i sola for i det minste å lese et par noveller. Ser spesielt frem til å lese den om K2 og Patricia, av Lahlum.

Har ellers planlagt å bruke noe av påsken til å lese Dødslekene, Opp i flammer og Fugl Fønix. Bedre seint enn aldri. Men den haugen av bøker jeg har planlagt å lese, vokser seg stadig større så jeg får se hva det blir til. Det er så utrolig mange bøker som frister og så utrolig liten tid. Blir også spennende å høre påskekrimmen som starter på radio på torsdag.

2 kommentarer:

  1. Takk for at du la deg til som følger av meg på Twitter slik at jeg oppdaget bloggen din. Ser ut som du har mye av den samme lesesmaken som meg så jeg kommer til å følge bloggen din fremover :) Dødslekene kan du glede deg til, bare sett av god tid når du skal begynne for både den og oppfølgeren er helt umulig å legge fra seg. Bok tre har jeg enda til gode, men skal se den etter at filmen er sett i påsken.

    Jeg kjenner meg igjen i det du sier om for mye bøker og for liten tid. Håper du får en super påske :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for at du har lest bloggen min. Hjertelig takk for RT :-) Liker bloggen din kjempegodt! Har pga. Kepler ikke startet på Collins ennå, men ser frem til å gjøre det nå.

      Håper du også får en riktig god påske!

      Slett